Àrea d'identificació
Codi de referència
Títol
Data(es)
- 1977-1992 (Creació)
Nivell de descripció
Volum i suport
4 cajas; documento papel
Àrea de context
Nom del productor
Història administrativa
El Secretariado es uno de los órganos que surgió tras la asamblea constitucional de CCOO de Andalucía en 1977 y estuvo funcionando previo al primer congreso de 1978. En el VI Congreso, celebrado en 1992, desaparece la figura del Secretariado. No será hasta el VIII Congreso, en el año 2000, cuando reaparezca bajo la forma de Secretariado o Comisión Permanente de la Ejecutiva. Es un órgano de coordinación entre las distintas áreas o secretaría y el secretario o secretaria general, lo que en conjunto conforman la Ejecutiva.
Institució arxivística
Història arxivística
Origen de l'ingrés o de la transferència
Transferencia desde la secretaría de organización de CCOO de Andalucía
Àrea de contingut i estructura
Abast i contingut
Está formado por una única serie: expediente de reunión del Secretariado de CCOO de Andalucía.
Valoració, destrucció i programació
Ingressos
Sistema d'organització
Cronológica
Àrea de condicions d'accés i ús
Condicions d'accés
Libre acceso salvo las restricciones establecidas por la legislación
Condicions de reproducció
Idioma del material
espanyol
Escriptura dels documents
Nota sobre les llengües i escriptures
Característiques físiques i requeriments tècnics
Instruments de descripció
Instrument de descripció generat
Àrea de documentació relacionada
Existència i localització dels originals
AHCCOOA